Storgata 32, Drøbak, Norge
Reenskaug Hotel Drøbak har ett centralt läge i Drøbaks centrum, och precis runt hörnet från Drøbak Akvarium. Detta 3-stjärniga hotell harr 25 rum med utsikt över staden. Det är beläget ungefär 17 minuters promenad från Drøbak kyrka.
Här bor du 2 km från Oscarsborg fästning och 4 km från Kongsdelene kyrka. Det tar 5 minuter till fots att nå Drøbaks centrum. Dessutom ligger Badeparken ungefär 7 minuters promenad bort. Gästerna kommer att uppskatta hotellets läge i närheten av Avistegnernes hus. Reenskaug ligger även ganska nära busshållplatsen Storgata.
De allergivänliga rummen har plattskärms-TV med satellitkanaler och flerkanals TV, och erbjuder minibar samt privata badrum med en duschkabin och en separat toalett. Vattenkokare och glas finns tillgängliga i rummen.
Gästerna erbjuds en lounge bar. Barområdet har lounge. Restaurangen Bombay Masala Indisk Restaurant & Bar är också belägen ett stenkast från det rökfria Reenskaug.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Reenskaug Hotel!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Georg
2024-03-27
Hotellet erbjöd bekväma och fina rum med gratis Wi-Fi. Personalen var vänlig, frukosten var varm.
Göran
2024-02-29
Modernt hotell med fint läge och ett brett urval av bekvämligheter. Bara 15 minuters promenad till Skanstull tunnelbana.
Gunnar
2024-02-19
Rummet var vackra och bekvämt. Personalen var trevlig och vänlig och hjälpte med att hitta allmän parkering. Dess läge var fint, nära restaurangen.
Folke
2023-11-16
Rummet var väldigt rymligt och vackert och sängen trevlig. Den utomhusrestaurangen hade utmärkta rätter.
Henrik
2023-09-27
Väldigt rymliga och mysiga rum, extra bekväm säng. Vackert läge med parkering på plats. Utmärkta maträtter på den utomhusrestaurangen.
August
2023-08-18
Personalen var hjälpsam, jag kände mig välkommen. Mitt rum var bekvämt och väldigt rent. Maten var underbar, uppskattade den.
Johan
2023-06-26
Mysig säng och fint och mysigt rum! Varm och mycket bra mat till frukost. Bra och vackert läge, bredvid Avistegnernes hus...
Hans
2023-05-11
rummet var fint, vackert. personalen var trevlig, frukosten jag hade var varm. det var ett bra läge med drobak akvarium i närheten.